1. Možete li nam reći nešto više o vašoj tvrtki, o vašim projektima na kojima ste imali priliku raditi?
Tvrtka smo s tradicijom duljom od 30 godina poslovanja i više od 15.000 zadovoljnih klijenata u našoj bazi te bez lažne skromnosti mogu reći da smo lider u opremanju interijera.
S vlastitim drvnim tehnolozima, dizajnerima interijera, inženjerima strojarstva i građevine, pokušavamo održati kvalitetu danas vrlo zahtjevnih i educiranih investitora.
Posebno bi izdvojio projekte opremanja interijera muzeja, parkova prirode i nacionalnih parkova koji s posebnim obradama materijala te pratećom multimedijom spadaju u sam vrh uređenja, kao i interijere komercijalnih brodova gdje niti jedna linija nije ravna.
Zastupnici smo raznih svjetskih brandova opreme za interijere i eksterijere hotela kao i uredskog asortimana, radnih ergonomskih stolaca gdje s ponosom zastupamo tvrtke poput Herman Miller-a, Dauphin-a te Nowy Styl-a.
2. Koronariza je utjecala na dizajn i trendove interijera uredskih prostora. Sve više se govori o optimizaciji uredskih prostora. Možete li nam reći nešto više?
Korona kriza je uvelike promijenila koncept koji se prije Covida sve više bazirao na varijanti open space uređenja uredskih prostora i koja je stavila „točku na i“ raznim pregradama između stolova, zaštitnim staklima na ulaznim pultovima poduzeća te većim razmakom između radnih jedinica pa sve do home office ureda.
3. Hoće li doći do novih koncepata uredskih prostora u budućnosti? Svjesni smo da uredi više nisu samo mjesto za rad.
Nadamo se, ipak, u nastavku, bližem kontaktu između ljudi, a samim time i vraćanju modela uredskih prostora iz 2019-e godine s otvorenim uredima u kojima boravi više ljudi gdje se ostvaruje bolja komunikacija i bolji prijenos informacija između zaposlenika. Trendovima green wallova, akustičnim zidnim apsorberima, koji ne služe nužno samo za upijanje zvuka, već i za dojam popunjenosti prostora tim ukrasnim dizajnerskim panelima. Također, naglasio bi sve veću upotrebu uredskih podiznih stolova u svrhu zdravijeg rada, koji u kombinaciji s ergonomskim stolcem čini rad produktivnijim.
4. Tržište se konstanto mijenja. Što je po vašoj definiciji moderan ured?
Moderan ured je onaj u kojem rade kreativni, osviješteni ljudi, fokusirani na produktivnost i uspješnost tvrtke u svim segmentima, od profitabilnosti do međuljudskih odnosa. Da bi se takva atmosfera postigla, naravno uz dobro vodstvo, potrebno je osigurati zaposlenicima sve preduvjete za rad i ambijent koji ih dodatno motivira.
5. Što čekujete nakon koronakrize?
Očekujemo da ljudi budu više osviješteni po pitanju svog zdravlja, odnosa s drugima, kolegama na poslu i vraćanje timskog rada u grupama bez maski i raznih pregrada koje su nas sve skupa malo otuđile.
S tako zdravim i osviještenim kolegama nadamo se i novim poslovnim prilikama, kako u Hrvatskoj tako i u inozemstvu.