Iza sebe imaju velik broj realizacija u projektima poslovne, stambene, javne i turističke namjene te uređenja interijera. Cjelovit i individualan pristup karakterizira rad ureda koji klijentima nudi široku paletu usluga: pripremu kompletne dokumentacije, ishođenje dozvola, idejne, glavne i izvedbene projekte te nadzor u izvođenju radova. Projekti poput stambenih zgrada, obiteljskih kuća, sakralnih i industrijskih objekata te zanimljivih interijera stambenih i poslovnih prostora samo su dio opusa Arhitektonskog studija Križnjak. Osnivači su i voditelji sekcije za interijer pri Društvu arhitekata Zagreb. Od dosadašnjih nagrada i priznanja vrijedi istaknuti međunarodnu nagradu za najbolju sakralnu građevinu za crkvu svetog Luke evanđelista u Travnom, koja je na Svjetskom festivalu arhitekture u Barceloni uvrštena među 5 najboljih građevina svijeta u kategoriji javnih i komunalnih zgrada.

Niz uspješnih projekata nastavljen je i 2019. godine, kada je lobby i ulazni prostor poslovnog tornja Zagrebtower nagrađen na međunarodnom festivalu BIG SEE Interior Design Awards u Ljubljani. Projekt preuređenja lobbyja je investicija kojom je vlasnik zgrade imao cilj da svojim klijentima, zakupcima uredskih prostora, stvori osnovu za kvalitetan „brand management“ – atraktivan ulazni prostor zgrade će klijentima svih poslovnih subjekata u Zagrebtoweru dati važan prvi dojam i asocijaciju s dotičnim brendom.

Posebnu temu čine hibridni prostori koji kombiniraju više funkcija i čija se namjena ne može svrstati u samo jednu kategoriju. Jedan od takvih projekata bilo je uređenje poslovne jedinice ljekarne, pri čemu se vodilo računa da jednako zadovoljni budu i korisnici i djelatnici. Ljekarna je tipološki zahtjevan objekt, budući da se istovremeno radi o ustanovi primarne zdravstvene zaštite, laboratorijskom pogonu manjeg opsega i prodajno-uslužnom prostoru. Preuređenjem interijera šalje se snažna poruka brige o korisniku i djelatniku, a pozitivan rezultat potvrđen je povećanjem prodaje i obavljenih usluga u ovoj jedinici.

         

Osim stvaranja i pružanja usluge, bitan segment poslovanja je i prezentacija. Pojedine branše to uspješno rade isključivo putem online platformi, no za određene vrste proizvoda i usluga klijenti žele neposredno iskustvo. Štoviše, upravo su stvarni doživljaj i osobno iskustvo marketinški mamac za suvremenog korisnika koji je bombardiran sadržajem i slikama. Uspješna tvrtka Greyp bikes koja u svom pogonu u Svetoj Nedelji uz sestrinski Rimac automobili razvija visokotehnološke gotove proizvode i pojedinačne elemente za električne bicikle, iako prisutna online na svim tržištima, upravo je u svom matičnom prostoru stvorila novi showroom, zasnovan na „engagement marketingu“. Ovdje potencijalni kupci mogu u suvremenom interijeru, koji odražava Greypov jedinstven stil i poslovne principe, prilikom opuštenog druženja s djelatnicima isprobati sve najnovije inovacije iz ove hrvatske tvrtke, bilo na VR platformi, ili pak tako što će iz showrooma izvesti jedan od modela električnih bicikala.

         

Novi faktor s kojim treba računati prilikom gradnje i uređenja poslovnih prostora je društvenogospodarska kriza uzrokovana pandemijom koronavirusa. Izazovna i neuobičajena situacija, u kojoj smo se gotovo svi upoznali s principom rada od kuće, donosi nova pitanja oko potencijalnih projekata uređenja novog ili preuređenja starog poslovnog prostora. Osim svjetske krize uzrokovane pandemijom koronavirusa, dodatno smo se suočili s građevinskom štetom nastalom prilikom snažnih potresa. Neki poslovni subjekti koji su svoje poslovanje vodili u središtu grada odlučili su se na privremenu ili trajnu lokaciju u novije poslovne komplekse, koji ipak najčešće nude „gole zidove“. Međutim, ozbiljan pristup i poslovna strategija ne smiju zanemariti brigu o reputaciji tvrtke, na što svakako utječe i prostor rada. Osim toga, kvalitetan i skladan radni prostor dokazano povećava produktivnost i poboljšava radnu atmosferu, a ono što na tržištu podiže letvicu i razlučuje prosječne i odlične su zadovoljni, produktivni i lojalni djelatnici.

Jedan od propulzivnih timova s kojima je Arhitektonski studio Križnjak imao priliku raditi je i farmaceutska tvrtka Salveo. Njihova kreativnost i dinamičnost dobile su i svoj prostorni odraz projektu proširenja i adaptacije ureda u Zagrebu.

Postojeći prostor proširen je dodavanjem novih uredskih jedinica, zasebnih prostorija koje su podloga za osobni izražaj. Takva organizacija prostora osigurava neovisnost i samostalnost u radu, neophodnu u prilikama u kojima se trenutno nalazimo. Ipak, imajući na umu budućnost i povratak na pretpandemijske trendove u organizaciji poslovanja, naglasak je stavljen na zajedničke i društvene prostore. Uz nove uredske jedinice, uređene su dvorana za predavanja, dvorana za sastanke, radno-kreativni „hub“ za Salveov tim s tribinom i kuhinjom, dok posebnost predstavlja hodnik s precizno projektiranim zidom koji objedinjuje niše za rad, kratke sastanke, telefoniranje ili kratki predah uz kavu s kolegama. Ovakva funkcionalna organizacija prostora omogućuje samostalan ili grupni rad ovisno o trenutnim potrebama. Fleksibilnost i funkcionalnost koje su bile zahtjev korisnika rezultiraju povećanjem
produktivnosti, ali i kreativne spontanosti te međusobne razmjene ideja, što je temelj biznisa današnjice.

Ulaganje u brendiranje tvrtke, pa tako i vizualni i funkcionalni doživljaj radnog prostora, donosi pozitivne rezultate na polju dinamike rada, produktivnosti i poslovanja.