Novouređeni kompleks prostire se na 40.000 kvadrata. Centar sada objedinjuje bogatu premium ponudu s posebnim naglaskom na shopping i lifestyle uz vrhunske restorane, barove modne brendove i parfumerije, kino, fitness centar i druge atraktivne sadržaje. Sve je tematski razdijeljeno po etažama te novi Centar Kaptol sada u još opuštenijoj atmosferi odgovara na svakodnevne potrebe Zagrepčana - od uobičajenih zadataka poput nabavke dnevnih namirnica, do druženja, uživanja i izlazaka.
“Preuređenjem i modernizacijom centra, kulturalno, društveno i stilski inspirirani bogatom prošlosti Zagreba, htjeli smo stvoriti jedinstveno mjesto koje će posjetiteljima nuditi predah u danu, znajući da opušteno mogu obaviti sve na jednom mjestu. Želja nam je bila odmaknuti se od isključive uloge centra namijenjenog shoppingu te staviti naglasak na lifestyle i gastro segment uz probranu ponudu sadržaja u ugodnom, zelenom ambijentu“, istaknuo je Markus Pinggera, izvršni direktor Supernova Grupe.
Uz bogatu prodajnu ponudu, ovaj luksuzni trgovački centar dodatno uljepšavaju upečatljive zelene površine. Multifunkcionalan prostor, koji ujedno objedinjuje i stambenu zgradu te poslovne prostore, posjetiteljima osigurava i velik garažni prostor. U centru su na 14000 kvadrata prodajne površine trenutno otvorene 34 trgovine poznatih svjetskih brendova – Alfa vision optika, Andrews baby company, Barbieri's restoran, Barbieri's caffe bar, Barbour, Beer bar, Magnolia, Premium Cigars, Bio&Bio, Bonkulović delikatese, brigada*, The Core, dm drogerie markt, Douglas parfumerija, Et Cetera, Frida bar & bistro, Gant, Journal, Kaptol Boutique cinema & Bar, Khala restaurant & bar, Konzum, Maras, Max&Co., Nebo, Orlandofit fitness, Palmers, Poliklinika Milojević, Polo Ralph Lauren, PrimaPharme ljekarna, Puntino, Seventy, StarFitness, Svijet Medija i Zoo city, a do jeseni otvorit će se i Sport Vision Kaptol i Ghetaldus. Do kraja godine Centar Kaptol postat će bogatiji za još deset novih brendova!
Novi koncept Centra Kaptol, omiljenog mjesta svakodnevnih susreta stanovnika metropole, potpisuju zagrebačke agencije SEÑOR i Brigada koje su inspiraciju za dizajn pronašle u u starom Zagrebu.
Trgovački centar Kaptol u vlasništvu je Supernova grupe koja je u posljednjih pet godina preuzimanjem postojećih i izgradnjom novih shopping centara na području Hrvatske i Slovenije preuzela vodeću poziciju po broju trgovačkih centara. Osim u Hrvatskoj i Sloveniji, kompanija je aktivna na tržištima Austrije, Njemačke, Slovačke i Rumunjske, a trenutni portfelj tvrtke broji 73 nekretnine te bruto vrijednost imovine u iznosu većem od 1,6 milijardi eura.
Supernova Grupa u Hrvatskoj posluje u devet gradova na 15 trenutno aktivnih projekata, a dosad je kroz razne investicijske projekte u Hrvatsku uložila više od 420 milijuna eura. Grupacija u Hrvatskoj upravlja trgovačkim centrima pod brandom Supernova te trgovačkim centrima Cvjetni, Centar Kaptol i Branimir mingle mall.
Izvor: seebiz