Zašto se LUXOR pridružio ATALIAN-u i koje su koristi koji će Vaši Klijenti imati od ovog spajanja?

S obzirom na nemogućnost samostalnog organskog rasta, vlasnici Luxor Grupe postali su svjesni važnosti promjene strategije poslovanja. Zbog nepogodnog stanja na tržištu, odlučili su ojačati svoju poziciju na način da se približe konkurenciji koja na globalnoj razini ima dokaz o uspješnom poslovanju koji se temelji na kvalitetnim akvizicijama.

Izvorno, AGSC je nudio usluge čišćenja, tehničkog održavanja, hortikulture, recepcijskih i zaštitarskih usluga te usluge gospodarenja energijom. Nakon akvizicije Luxor Grupe, svojim Klijentima AGSC može ponuditi i ugostiteljske usluge. Sve navedene usluge mogle bi se objediniti i Klijentu pružiti kroz koncept Facility Managementa. S obzirom na portfelj Grupe, broj zaposlenika i know-how, AGSC može pružiti usluge za svakog klijenta na regionalnoj razini.

 

Koje je Vaše mišljenje o Facility Management tržištu u Hrvatskoj?

Iako je kao pojam još uvijek novitet u Hrvatskoj, globalizacija i drugi trendovi na tržišu omogućuju Klijentima sve više uvida u sam koncept Facility Managementa. Prije svega, Klijenti postaju svjesni glavnog cilja FM-a, koji uključuje jedinstveno integrirano rješenje za održavanje poslovnih prostora, s ciljem poboljšanja učinkovitosti primarnih djelatnosti Klijenta. Izuzev Klijenata, razne tvrtke iz naše branše također uviđaju benefite FM-a kojeg počinju sve više nuditi Klijentima. Međutim, s obzirom na svoju jaku konkurentnost, moglo bi se reći da AGSC još uvijek stoji kao vodeća tvrtka FM usluga u Hrvatskoj.

 

Koja je strategija Atalian Grupe u Adria regiji?

Nakon akvizicije Luxor Grupe kao glavnog konkurenta, ATALIAN je zauzeo vodeću poziciju u Hrvatskoj i Adria regiji. S obzirom na svoju snažnu konkurentnost, ATALIAN sada ponosno stoji kao vodeća tvrtka FM usluga u cijeloj regiji, uključujući Hrvatsku, Srbiju te Bosnu i Hercegovinu. Svoju lidersku poziciju planira dalje jačati u budućnosti širenjem u druge zemljame kao što su Slovenija i Bugarska.