Možete li nam reći nešto više o projektu WESPA i coworking prostoru?
Wespa spaces novi je poslovni centar i coworking prostor koji se, osim poslovnog dijela, može pohvaliti i impresivnim prostorom i ponudom idealnom za razna događanja, od manjih predavanja i prezentacija do većih evenata i raznih konferencija.
Najbitniji dio svakog radnog dana je radno mjesto i uredsko okruženje gdje ga provodite. U skladu s time Wespa spaces teži pružiti komfor i funkcionalnost, te mogućnost izbora koji odgovaraju većini radnih potreba. Sama bit ovog jedinstvenog prostora stoji i u imenu WESPA, koje je skraćenica za work - eat - socialize - play - anytime.
Prostor od 2600 m² prostire se na tri kata, te je podijeljen na zone posebne namjene. Cijeli kompleks sadrži 320 uredskih i poluotvorenih radnih mjesta te 20 soba za sastanke, uključujući kabine za pozive. Ovaj moderni koncept ureda osmišljen je tako da kreira poticajnu radnu okolinu za moderne tvrtke koje od ureda traže vrhunsko iskustvo korištenja tijekom cijelog radnog dana, te pokriva sve poslovne potrebe pomoću inovativnih i digitaliziranih pristupa dijeljenju resursa i sadržaja.
Kao što smo već napomenuli, Wespa spaces nije samo mjesto za rad, već sadrži zone za odmor i zabavu, u kojima se može igrati playstation, razne igre i gledati filmovi, ali i 350 kvadratnih metara konferencijskih prostora podijeljenih na dvorane od 8 do 200 sjedećih mjesta, koje se mogu prilagoditi raznim događanjima i uvjetima. Unutar samog prostora nalazi se i restoran te caffe bar koji nude zdravu, organsku, dnevno svježe pripremljenu hranu.
Koja je razlika između HUB-a, Open Space Ureda i Coworking ureda?
Wespa Spaces kao cjeloukupni prostor i cijela ponuda koju nudi je HUB, a unutar HUB-a nalaze se open space uredi i coworking prostor, te samostalni uredi. Open space uredi su uredi u otvorenom prostoru gdje je moguće zakupiti 1 stol, ali i cijelu zonu. U open space-u se stolovi mogu zakupiti dugoročno ili samo na 1 dan ili mjesec. Coworking prostor predstavlja prostor koji uključuje open space i uredski prostor. Poanta coworking prostora je da se stanari međusobno upoznaju i razmjenjuju znanja i iskustva. Konkretno, u Wespa Spaces 1. kat je rezerviran za coworking prostor uz kojem se nalaze open space stolovi i nekoliko ureda, dok je 2. kat rezerviran isključivo za urede, od kojih su najveći oni za šestero ljudi, koje pojedine tvrtke mogu iznajmiti ovisno o veličini koja im je potrebna.
Može li nam više reći o ponudi koju nudite?
Nudimo razne mogućnosti najma prostora, bilo da se radi o poslovnom aspektu ili o organizaciji određenih događanja, promocija i slično. U Wespa spacesu moguće je iznajmiti radni prostor u vidu stola ili ureda. Nudimo različite pakete, ovisno o potrebama klijenata. Postoje opcije gdje možete iznajmiti stol ili stolove u zoni u open space-u na jedan dan ili dugoročno. Ista je situacija i s uredima što se tiče najma. Uz najam ureda ili radnog mjesta, stanari Wespa spaces imaju sve režije i troškove u jednoj cijeni: internet i printanje po “fair usage” principu, potpuno opremljeno radno mjesto uz izbor dodatnih ergonomskih opcija stolice, 24/7 pristup radnom mjestu putem aplikacije ili kartice, čišćenje radnog prostora 2 puta tjedno uz dnevno čišćenje zajedničkih prostora, korištenje čajnih kuhinja na svakom katu, pristup sobama za sastanke, mogućnost popusta na hranu i piće, korištenje konferencijskih usluga te parking i usluge Virtualne recepcije ovisno o izabranom paketu.
Također u ponudi imamo I najam soba za sastanke te dvorana za sastanke, a tvrtke prilikom najma mogu koristiti tzv. „hibridni“ način rada u kojem se u jednom prostoru izmjenjuju zaposlenici pa npr. jedan tjedan radi jedan tim, a drugi tjedan drugi tim, dok ovaj prvi tim radi od doma. Sobe za sastanke se mogu iznajmiti po satu, tako da postoji mogućnost npr. da cijela firma radi od doma uz povremene sastanke u Wespa Spaces-u. Moguće je uzeti i fleksibilni paket najma soba za sastanke prema potrebama klijenta, za tvrtke ili pojedince koje imaju redovite sastanke s ciljem dodatne optimizacije troška.
U ponudi također imamo i potpuno opremljene veće dvorane idealne za organizaciju raznih konferencija, predavanja, promocija i slično, manju kino dvoranu i podcast sobu, a u prizemlju se također nalazi i restoran te caffe bar.
Kako Vi zamišljate ured budućnosti? Vjerujete li da će se koncept rada promjeniti?
Koncept rada se već sada jako promijenio. Radi situacije s korona virusom, mnoge su tvrtke bile primorane primijeniti potpuno drugačiji rad od dosadašnjeg te primijeniti hibridni način rada ili kompletno rad od doma. Mnoge tvrtke su u sadašnjoj situaciji shvatile da im takav način rada odgovara i da im u budućnosti neće biti potrebni dosadašnji kapaciteti za rad. Upravo takve tvrtke će radi nove organizacije i optimizacije troškova uzimati manje urede te od Wespa spaces i sličnih prostora iznajmljivati urede, sobe za sastanke i/ili dvorane po potrebi.
Vlada Republike Hrvatske razmišlja o uvođenju viza za digitalne nomade. Vaše mišljenje o tome?
Wespa Spaces prati sve moderne trendove u načinu obavljanja posla pa digitalni nomadi dolaze kao prirodna evolucija ideje da je za radni dan najbitnije iskustvo, fokusirano na produktivnost i kvalitetu obavljenog posla, a manje na lokaciju i standardne formalnosti radnog mjesta. Digitalni nomadi utjelovljuju tu ideju u modernom obliku. Oni dolaskom u neki grad upravo na mjestima kao što je Wespa upoznaju nove ljude, te šire svoju mrežu poslovanja, kontakte i poslove, a hub-ovi im najviše odgovaraju upravo zbog toga što tu mogu iznajmiti prostor na mjesec, dva, bez potpisivanja dugoročnih najmova i ugovora. Wespa Spaces svakako podržava uvođenje viza za digitalne nomade i veseli im se kao budućim stanarima.
Trenutno je aktualna presale kampanja pa do samog otvaranja Wespa Spaces možete iznajmiti radni prostor po cijenama manjim za 20-30%, ovisno o paketu koji izaberete!