Uspostavljanje odgovarajućeg protokola

Jednostavno rukovođenje dugo se smatralo simbolom prijateljstva i povjerenja. Ova društvena praksa označila je suradnju, koja je gotovo postala refleks tijekom interakcija. Iako je ovo važan aspekt komunikacije, zbog virusa se više ne preporučuju rukovanja. Doktor Dustin York sa sveučilišta Maryville izrazio je u intervjuu za USA Today da će doći do dramatičnog pomaka u stavovima prema nečemu što je jednostavno poput rukovanja, a to će manje ljudi činiti u budućnosti. Važnost neverbalne komunikacije u društvu dio je tečaja komunikologije koji dr. York predaje na Sveučilištu Maryville. U skladu s dr. Yorkom, poslodavci, pa čak i upravitelji zajednica trebali bi uspostaviti drugačiji stav i imati protokol za "zone bez rukovanja".

Praćenje i širenje informacija

Uspostavljanje novih protokola ne mora biti ograničeno na zone bez rukovanja. Menadžeri zajednica moraju biti na vrhu svoje igre u praćenju najnovijih informacija, ažuriranja i preporuka upravnih tijela kao što su Centri za kontrolu i prevenciju bolesti. U vrijeme kada se nove informacije pojavljuju svaki dan, nužno je da upravitelji zajednica upijaju najnovije vijesti i mogu ih širiti svojim stanarima. Iako se obavijesti moraju objavljivati ​​u svim svojstvima, trebali biste istaknuti i stvaranje digitalnog prostora za slanje ažuriranja u stvarnom vremenu za najtočnije i najnovije informacije. Ovo također može poslužiti kao forum za stanare koji se međusobno mogu upustiti u pitanja i nedoumice kojima se možete sami obratiti. Nudi razumno rješenje za održavanje samog osjećaja zajednice, premda za sada ograničava interakcije na digitalnu sferu.

Uvjeravajući da radite što možete

Unatoč promjenjivim okolnostima, vaš položaj upravitelja ili voditelja zajednice ostaje isti. Morate jamčiti svojim stanarima da činite sve što je u vašoj moći da zaštitite zdravlje svih: traženje kontakata, provjera temperature i stroge mjere za dezinfekciju javnih prostora. Kao menadžer, također morate slušati savjete svojih stanara. Mogu imati vlastite preporuke ili nedoumice, a vi morate slušati i procijeniti kako najbolje odgovoriti na ove potrebe. Trenutno zabrinutost možda neće biti ograničena samo na sigurnost i sigurnost, već također uključuje stanarinu i deložacije. Na kraju dana, izvršni direktor i osnivač LA Property Management Group i Crown Commercial Property Management David Crown kaže da se mentalitet 'mi nasuprot njima' mora razbiti, jer to samo produbljuje podjelu između dviju strana. Iako upravitelji zajednica moraju činiti sve što mogu kako bi se brinuli o najboljim interesima i razumjeli upite stanara, stanari se moraju pridržavati novih protokola i smjernica koliko god mogu. Kada budete mogli učinkovito komunicirati i shvatiti da je komunikacija dvosmjerna ulica između vas i vaših stanara, ne samo da ćete održavati svoje veze, već ćete u konačnici i zaraditi njihovo povjerenje. Kao dodatni alat koji može nadopuniti ovaj cilj, Spaceflow vam može pomoći u upravljanju vašim ekosustavom, kao i poboljšanju odnosa i iskustava.

Izvor: www.spaceflow.com