Uspostavite zapovjedni tim ili radnu skupinu COVID-19 koja uključuje predstavnike korporativnih komunikacija. Redovito se sastajte i dijelite informacije koje komunikacijski stručnjaci mogu pružiti organizaciji / tvrtki.

Uključivanje rukovodstva kritična je potreba i trebalo bi uključivati ​​ritam redovite komunikacije sa svom ključnom publikom. Komunikacija vodstva treba biti planirana i pružiti vrijedne, dosljedne informacije vašim zaposlenicima i ostalim ključnim dionicima.

Osigurajte da se vaši napori za ponovno aktiviranje usklade s vrijednostima i misijom vaše organizacije i da ih povežete s komunikacijom i porukama.

Promislite kako radite. Morate li razmisliti o prelasku s petodnevnog na sedmodnevni radni tjedan u odjelu za komunikacije? Okupljajte se dva puta dnevno kako biste utvrdili potrebe na početku dana, a zatim zaključak na kraju dana, tako da svi budu svjesni i uključeni. Razviti postupak za jasne predaje projekata na kraju svake smjene.

Utvrdite ciljanu publiku, koje su im informacije potrebne, kako će ih dobiti i koliko često.

Dodijelite članove komunikacijskog tima u različita područja kako bi razvijali stručnost i kontakte unutar odjela.

Zamislite kako komunicirate. Budući da se stvari brzo mijenjaju, vjerojatno ćete morati povećati frekvenciju komunikacije. Procijenite alate koje imate na raspolaganju i utvrdite kako ih koristiti u ovoj evoluirajućoj pandemiji.

Recite svojim zaposlenicima da budu na oprezu u postupcima, da identificiraju ljude za koje vide da se izlažu riziku i da se kod kuće brinu kako bi zaštitili svoje obitelji.

Ne zaboravite reći svojim ljudima koliko ih cijenite. Uvjerite ih u kontinuitet vaše misije, vizije i vrijednosti.

Budite fleksibilni. Otvoreni pristup je presudan dok preispitujete i preispitujete najbolje načine za rješavanje svojih komunikacijskih potreba sa zaposlenicima

POBOLJŠANJE KOMUNIKACIJE

S obzirom na to da su zajednički prostori učinkovito zatvoreni, sposobnost brzog prenošenja poruke u odabranom području presudnija je nego ikad za menadžere ljudskih resursa. Pomoću platforme za upravljanje zajednicom https://bit.ly/2EEIMXt komunikacija je proaktivna, a ne reaktivna.