Danas, kada se velik dio potencijalnih klijenata nalazi na Internetu, možete koristiti više ideja i strategija kako biste zadržali klijente. Ovo su neki od njih:
Dobro dizajnirana i informativna web stranica
Svi potencijalni potencijalni klijenti trebali bi moći se lako služiti vašom webstranicom u odabranom području na vašoj web stranici i treba im se ponuditi mogućnost da ostave svoje kontakte u zamjenu za korisne informacije.
Ostali važni elementi koji se trebaju prikazati na vašoj web stranici su; osobe koje možete kontaktirati ako trebate pomoć, preporuke vaših klijenata, blog, vijesti, ikone društvenih mreža.
Stvaranje vrijednog sadržaja
Ako želite privući više prometa na svoju web stranicu i generirati više potencijalnih kupaca, stvarajte više sadržaja. Pisanje korisnih postova na blogu, nuđenje i dijeljenje korisnih resursa i informacija može vas pozvati kao izvor informacija i usluga nekretnina u očima budućih klijenata.
Optimizacija web mjesta
Optimizacija pretraživača (SEO) jedna je od najsnažnijih marketinških strategija koja usmjerava promet na vašu web stranicu. Može povećati kvalitetu i količinu prometa na vašoj web stranici i generirati motivirane potencijalne kupce. Kvalitetan sadržaj optimiziran za određene ključne riječi presudan je za dobar SEO.
Online oglašavanje
Generiranje pasivnog organskog prometa na vašoj web lokaciji putem SEO-a više se odnosi na dugoročnu strategiju, ali ako vam je potrebna brža izloženost, kako bi vas kupci i prodavači kuća vidjeli na samom vrhu stranica s rezultatima tražilice, trebali biste razmotriti plaćanje popisa na pretraživanju motori. Google Ads bi vjerojatno bio prva stanica jer je Google daleko najpopularniji među dostupnim tražilicama.
Uz tražilice, trebali biste pogledati i oglašavanje na društvenim mrežama.
Korištenje društvenih mreža
Iako na Instagramu i Twitteru možete privući puno prometa, na LinkedInu ciljate na profesionalniju publiku.
Facebook je najveća platforma društvene mreže koju možete koristiti za povećanje svijesti o svom brendu. Omogućuje vam da stvorite lokalnu grupu za svoju tvrtku, ostanete povezani sa svojim klijentima i dosegnete nove. Pomoću Facebook oglasa možete bolje ciljati postojeće potencijalne kupce.
Bloging
Objavljivanjem izuzetno dobrih sadržaja o relevantnim temama i trendovima u prometu nekretninama, kombinirajući ih s učinkovitom promocijom na društvenim mrežama, možete se koristiti svojim blogom da biste se etablirali kao stručnjak u industriji. A kupci i prodavači domova vole surađivati s obrazovanim nekretninama.
Stvaranje video sadržaja
Video sadržaj je učinkovit za bilo koju industriju, ali je posebno važan u poslovanju s komercijalnom nekretninom, gdje kupci kuća moraju vidjeti nekretnine prije kupnje.
Videozapisi su također sjajan način za prilagodbu vašeg sadržaja i mogu se lako dijeliti, proširujući vašu svijest o robnoj marki.
Iskoristite priče pozitivnih klijenata
Dopustiti klijentima da govore o vašem poslu izvrstan je način uspostavljanja i poboljšanja vaše reputacije. Pronađite klijente koji su spremni podijeliti svoja pozitivna iskustva i objaviti svoje preporuke na vašoj web stranici.
Dodatno zamolite klijente za preporuke i potaknite ih da šire vijest tako što ćete ih uključiti u vaše programe preporuka.
Korištenje CRE web stranica - lead generation
Web stranice za generiranje potencijalnih kupaca mogu biti neprocjenjiv alat za one koji žele privući i pretvoriti kvalificirane potencijalne kupce. Postoji niz dostupnih mrežnih platformi koje prije ulaganja treba ispitati na temelju ROI-ja, korisničke usluge, započnite ovdje www.officerentinfo.com
Uvidi za generiranje više CRE potencijalnih klijenata
Ako vam nedostaje sve-u-jedna platforma za vođenje vaših potencijalnih klijenata, provjerite www.onlinerealassets.com alate koje vodeći programeri i iznajmljivači nekretnina koriste za pokretanje svog marketinga.
Za više takvih ažuriranja i buduće pokrivanje alata u CRE industriji i ostale uvide svijet nekretnina pretplatite se na naš blog.