Stoga je za održavanje zdrave i produktivne radne okoline potrebno temeljito i pravilno čišćenje. Higijeni se posljednjih godina posvećuje posebna pozornost, posebice nakon izbijanja pandemije. Higijena je postala prioritet u svakom zatvorenom prostoru, pa tako ni uredi nisu iznimka.
Zašto je održavanje čistog uredskog prostora važno za uspjeh?
Održavanje vaše tvrtke čistom nije samo pitanje estetike. To je važan čimbenik koji utječe na sve, od reputacije tvrtke do zdravlja i produktivnosti zaposlenika.
Pogledajmo neke od glavnih prednosti:
Pozitivan dojam: Prvi dojam puno znači. Čist i uredan poslovni prostor stvara profesionalnu atmosferu i pokazuje poštovanje prema klijentima, partnerima i zaposlenicima. Zdravlje i sigurnost: Prašina, prljavština i nakupljene bakterije mogu dovesti do širenja virusa i izbijanja raznih bolesti. Redovitim čišćenjem i dezinfekcijom sprječavaju se zdravstveni problemi zaposlenika, što se očituje u smanjenju izostanaka s posla. Produktivnost zaposlenika: Čisto i organizirano radno okruženje pridonosi boljem fokusu i koncentraciji zaposlenika. To, prema studijama, dovodi do povećanja produktivnosti i učinkovitosti. Smanjenje troškova: Redovito čišćenje produljuje vijek trajanja namještaja, opreme i elektroničkih uređaja. Bolja reputacija: Održavanje čistoće pokazuje profesionalizam vaše tvrtke i pozornost na detalje. To doprinosi pozitivnom javnom mnijenju i jačanju brenda.
Nemojte zanemariti dezinsekciju i kontrolu štetočina
Održavanje higijene u Vašem poslovnom prostoru značajno pridonosi sprječavanju pojave nametnika. Ali usprkos svim vašim naporima, povremene infestacije se ipak mogu dogoditi. Znakovi potencijalnog problema uključuju izmet, neobične mirise ili vidljive insekte ili glodavce.
Ako sumnjate na problem sa štetočinama, ne ustručavajte se poduzeti nešto. Stručnom dezinsekcijom možete uspješno eliminirati insekte, a deratizacijom riješiti problem glodavaca. Brz odgovor na problem smanjit će vrijeme zastoja na radni minimum i osigurati zdravo radno okruženje.
Pravilno čišćenje ureda u osam koraka
Želite li osigurati visoku razinu higijene u svom uredu, pripremili smo kratki vodič za pravilno čišćenje ureda u osam koraka za čisto i blistavo radno okruženje:
1. Čišćenje ureda ili poslovnog prostora počinje odozgo
Logičan redoslijed čišćenja uključuje početak od najviših točaka, kao što su strop i zidovi, pa sve do poda. Time se sprječava taloženje prašine i prljavštine s viših razina na već očišćene površine.
2. Briga za namještaj
Nakon čišćenja zidova usredotočite se na radne površine. Stolovi, police i ormarići su magneti za prašinu - redovito čišćenje je neophodno.
Kako bi cijeli prostor izgledao još bolje, namještaj je moguće dodatno osvježiti profesionalnim parnim čistačima i ispolirati po želji, što posebno dobro izgleda kada su u pitanju drveni ormarići i stolovi.
3. Temeljito održavanje higijene električnih uređaja
Računala, pisači i druga oprema često su leglo mikroorganizama. Redovita dezinfekcija tipkovnica, miševa, ekrana i telefonskih slušalica s visokim udjelom alkohola iznimno je važna. Svakodnevnim čišćenjem i opskrbom zaposlenika dezinfekcijskim maramicama održava se visoka razina higijene ureda.
4. Kemijsko čišćenje podova
Kemijsko čišćenje podova u uredu započinjemo metlom, lopaticom za smeće ili finim krpama za manje kvadrature te pločice ili parkete.
Za veće površine i tepihe koristite profesionalne usisavače s podesivim četkama i velikom snagom usisavanja koji će osigurati temeljito uklanjanje prašine i prljavštine.
5. Mokro čišćenje podnih površina
Mokro čišćenje podova jednako je važno, ako ne i važnije od kemijskog čišćenja jer je ključno za dezinfekciju uredskih prostora. Pažljivo birajte sredstva i alate prema vrsti poda. Koristite profesionalne strojeve za čišćenje prilagođene površini kako biste postigli učinkovitost i spriječili oštećenja.
6. Profesionalno pranje prozora
Profesionalno pranje prozora potrebno je u uredima u kojima se zbog velike frekvencije ljudi prozori brzo prljaju. Korištenje kvalitetnih sredstava i alata daje najbolje rezultate. Čisti prozori važni su ne samo zbog higijene, već i zbog estetike, pogotovo kada često imate klijente ili partnere.
7. Nakon čišćenja pazite kuda hodate
Mokri podovi djeluju kao magnet za prljavštinu s potplata cipela. To može ostaviti vidljive tragove kada se pod osuši, a prljavština se može ponovno nakupiti u obliku tamnih pruga i nakupina, čak i kada mislite da su vam cipele čiste. Koristite kvalitetne ulazne prostirke kako biste to spriječili.
8. Uvijek završite čišćenje iznutra prema van
Ako ured ima terasu ili predsoblje, zadnji korak bi trebao biti čišćenje tih vanjskih površina. Na taj način sprječavate ponovno podizanje prašine u unutrašnjosti. Također možete iznijeti smeće, dezinficirati brave, prekidače i ručke, te očistiti namještaj i pločice na terasi. Važno je organizirati ovaj završni korak tako da