Hej Lukas! Kako ste na kraju završili u PropTech industriji?
Oduvijek sam imao oštro oko za izvrstan dizajn interijera. Tijekom mojih sveučilišnih godina suosnivač sam tvrtke za dizajn interijera i kao rezultat toga naišao sam na različite tvrtke za promet nekretninama i razne izazove s kojima su se suočavali. U tom sam kontekstu u početku križao put s budućim anđeoskim investitorima Spaceflowa, koji su bili aktivni u sektoru dizajna i gradnje. Zajedno smo otkrili pravu prirodu nedigitaliziranih svojstava, koja su brzo postala temelj misije Spaceflowa. Odmah sam se navukao i odlučio nastaviti nastaviti svoju poduzetničku stranu.
Koji problem rješava Spaceflow?
Spaceflow stvoren je kako bi zgrade bile pametnije i usmjerene ka zajednici. Kroz našu mobilnu aplikaciju i program angažmana u zajednici nudimo jedinstvenu poveznicu koja na jednom mjestu povezuje usluge zgrade, sadržaje, značajke pametne zgrade i zajednicu. Najvažniji prioritet iznajmljivača je minimiziranje praznog prostora uz istovremeno povećanje vrijednosti imovine. Spaceflow rješava ovaj problem jačanjem odanosti stanara prilagođenim programiranjem i poboljšanim iskustvom stanara. Učinkovito to povećava zadovoljstvo i zadržavanje stanara. Uz to, našim klijentima pomažemo u upravljanju vrijednošću svog prostora davanjem podataka za preciznije donošenje odluka, omogućujući dodatni prihod od svih transakcija pružanjem usluge gradnje kao usluge za stanare.
Kako se financira Spaceflow?
Trenunto smo u početnoj fazi financiranja, seed round. Prošle je godine Spaceflow prikupio 1,8 milijuna dolara u krugu koji su vodili Credo Ventures uz sudjelovanje Day One Capital i UP21.
Koja je strategija rasta tvrtke Spaceflow?
Trenutno Spaceflow ima najveći broj implementiranih projekata u Europi od svih tvrtki s iskustvom stanara. Prošle godine naši veliki igrači poput Allianza i Erste pridružili su se našoj misiji, što je rezultiralo projektima započetim od 30 milijuna m2 (30 milijuna kvadratnih metara). Naša je strategija razviti svoje rješenje za cijele portfelje, a ne za pojedinačne zgrade što je trenutni tržišni standard. U 2020. približavamo se stambenom tržištu gdje je uvođenje brzo.
Koje ste taktike testirali za povećanje korisničke baze i prihoda? Što je bilo najučinkovitije?
Zapravo se radi o stvaranju tima koji radi zajedno s našim klijentima. Podrška za pokretanje, ukrcavanje i obuka iz našeg angažmana u zajednici presudna je prednost Spaceflowa - sa svakim klijentom dugoročno smo u njemu. Za naše korisnike kombiniramo pravi udio integracija pametnih zgrada koje pojednostavljuju svakodnevni život, poput pristupnih sustava i pravovremenih sadržaja kako iz upravljanja imovinom, tako i iz našeg tima za angažiranje u zajednici.
Koji je najteži dio izgradnje, unovčavanja Spaceflowa?
Platforme za iskustvo stanara služe kao kišobrani raznim tehnologijama. Jedna od naših najvećih prepreka je integriranje građevinskih operacija i ekosustava unutar Spaceflowa do te mjere da postaju neophodni za svakodnevnu učinkovitost i uspjeh naših klijenata te svakodnevni alat za naše korisnike. Uz to, trajna pandemija postavila je izazov za sve industrije, donoseći nesigurnost na tržište, ali jednako tako i priliku za prekid i diferencijaciju iznajmljivača da se doista istaknu.
Kakve ste uvide o nekretninama i tehnologiji shvatili tijekom gradnje Spaceflowa?
U Spaceflowu usredotočeni smo na transformaciju tržišta i njegovu ponudu stanarima. To je desetljeće dug proces, od obrazovanja do provedbe i konačno, standardne prakse. Proptech je izuzetno fragmentirano polje i moramo ga uvijek gledati iz perspektive cijelog ekosustava - razumijemo sada da je ključ uspjeha potpuno integrirano rješenje i što je moguće otvorenije. U vrlo ometajućem vremenu poput ovog bilo je zanimljivo vidjeti kako se naša tvrtka, zajedno s mnogim drugima, prilagođava novim zahtjevima, potrebama i željama. Neprestano radimo na tome da našim stanarima pružimo sigurno iskustvo, s beskontaktnim pristupnim sustavima, trenutnim najavama i još mnogo toga. Na kraju, čvrsto se povezujem s onim što je Rebeca Perez izrazila u vašem intervjuu: "Ne radi se samo o uvođenju i pružanju tehnologije, već o tome da kupci nauče kako je koristiti i integriraju je kao organski dio njihova svakodnevnog rada. živi ".
Gdje možemo saznati više o Spaceflowu i povezati se s vama?
Možete me pronaći na LinkedIn ili na Spaceflow.io..