1.Kako izgleda osnovna ideja cjelovitog uređenja poslovnih prostora budućnosti u Delightu?

 

Sve je veća potražnja naših klijenata za cjelovitim rješenjima koja ključuju kompletnu izvedbu od strane samo jednog izvođača, što je dio Delightove ponude već nekoliko godina. Tu govorimo o projektima u kojima klijenti zahtijevaju ili kompletno izvođenje od roh bau prostora do namjene ili djelomično preuređenje prostora. Samim time cjelovito uređenje uključuje strojarske radove, elektroinstalacije, građevinsko-obrtničke radove, bravarske radove, kao i izradu glavnog projekta ili stručni nadzor. Tijekom godina Delight je osim uredskog namještaja, podnih obloga i staklenih stijena, prepoznao i mogućnost ponude cjelovitog rješenja svojim klijentima.

 S obzirom na nedostatak uredskih prostora u većim gradovima Hrvatske, pogotovo Zagrebu, klijenti, da bi slijedili današnje promjene na radnom mjestu, često mijenjaju kompletan izgled postojećih uredskih prostora. Takvu priliku Delight je prepoznao na vrijeme i samim time u svoju ponudu uključio spektar usluga koje omogućuju jednostavnije, transparentnije i kvalitetnije preuređenje uredskog prostora.

Cjelovito uređenje omogućuje klijentu ponudu rješenja koje kreće od idejnog rješenja do prostora s namjenom. Klijenti imaju sve veću potrebu preseljenja u prostore koji nisu dovršeni ili pripremljeni za namještanje, u kojima treba prilagoditi prostor potrebama tvrtke što uključuje raznovrsne radove i usluge.  

 

2. Koje su prije svega bitne prednosti takvog tipa uređenja?

 

Trenutnu situaciju na tržištu prepoznali smo kao priliku za proširenje cjelokupne usluge uređenja s obzirom na to da većina naših partnera želi pojednostaviti proces komunikacije i izvedbu kompletnog projekta. U suradnji ovlaštenih arhitekata, imamo mogućnost ponuditi stručni nadzor, izradu projektne dokumentacije i izvođenje fit-out projekta do prostora spremnog za korištenje.

Veliku prednost čini rad s jednim partnerom, ispred svega radi brže i jednostavnije komunikacije. Bitne prednosti čine jednostavnija i transparentnija koordinacija radova, pregledniji troškovi projekta s mogućnosti potpunog utjecaja na dizajn, odabir i ugradnju proizvoda, bez kompleksnosti višestrane komunikacije. Jedna od ključnih prednosti odabira jednog ponuđača je i jednostavnije donošenje odluka.

 

3. Koje su neke od ključnih promjena koje su se dogodile u organizaciji uredskog prostora izazvane transformacijom načina na koji radimo?         

 

Kada usporedimo način rada i koncept uredskog rasporeda prije 10-15 godina s onim kakav poznajemo danas, jasno je vidljivo da se nalazimo u razdoblju velikih promjena. Neki od izazova s kojima se tvrtke danas suočavaju ponajprije se odnose na smanjenu kvadraturu radnog prostora i radnog mjesta pojedinca općenito, povećanu potrebu za kolaboracijom uz mogućnost zaštite privatnosti, blagostanje na radnom mjestu, povećanje svijesti o brandu i mnogim drugim zahtjevima koje nosi novi način rada i transformacija radnih mjesta.

 

Samim time ured treba prilagoditi današnjim izazovima te stvoriti zone kojima se rješavaju zahtjevi novog načina rada u uredskim prostorima. Rad u open space-u je ionako dovoljno izazovan, jer zaposlenici nemaju dovoljno privatnosti ili se teže fokusiraju na svoje zadatke. Zato postoje mnoga rješenja koja omogućavaju ugodan rad. Stvaranje manjih bubble zona za kolaboraciju, nomadskih radnih mjesta ili dijeljenih stolova podesivih po visini, na kojima zaposlenici mogu promijeniti položaj rada, dovodi do veće produktivnosti i zadovoljstva zaposlenika te samim time i boljih rezultata. Ključnu ulogu ima i zajednički prostor za druženje, koji može doći u obliku work café-a, gdje se povećava brand awareness i služi kao tzv. rejuvenation zona.

 

4. Koji uredski namještaj Delight može izdvojiti kao do sada najtraženiji u 2019. godini?

 

U 2019. godini dolazi do sve veće potrebe za stolovima koji su podesivi po visini te phone booth-ovima, uz već spomenuti home feeling namještaj. Ako zamislite da zaposlenik koji radi u uredu 8 sati dnevno većinu radnog vremena provede sjedeći, a kada tome dodamo i sjedenje u automobilu, javnom prijevozu, vlastitom domu, jasno je zašto se kaže da je sjedenje novo pušenje. U Skandinavskim zemljama stolovi podesivi po visini postali su obaveza, a ne luksuz ili dodatak, a i kod nas dolazi do sve većih zahtjeva za navedenim proizvodima.

 

Stolovi podesivi po visini omogućavaju promjenu u načinu rada sve je više zahtjeva za istima. Phone booth također sve više postaje neizostavni dio uredskog prostora. U početku su to bile prostorije koje se rade od gipskartonskih zidova i staklenih vrata, ali tijekom godina postalo je jasno da to nisu najbolja rješenja. Navedene prostorije uvijek se nalaze u mračnim dijelovima ureda ili su zabačeni, imaju lošu ventilaciju i akustiku te ih zaposlenici rijetko koriste, stoga su rješenja kao Framery phone booth puno kvalitetnija.

 

Osim akustičnih rješenja, Steelcase uredske stolice zadovoljavaju sve zahtjeve nomadskog načina rada i čestih izmjena zaposlenika na istim uredskim površinama. Kao trenutno najtraženiju želio bih izdvojiti Series 1 uredsku stolicu, s prilagodljivom Live-Back tehnologijom, koja izuzetnom prilagodljivosti glasi kao najpogodnija za česte izmjene korisnika.